AI Chatbot do..

AI Chatbot do..

..niemal wszystkiego!

..niemal wszystkiego!

AI Chatbot jest interaktywną aplikacją, która dzięki szerokiemu wachlarzowi funkcjonalności znajdzie zastosowanie w niemal każdej branży. Do najważniejszych zadań Chatbota możemy zaliczyć promowanie firmy, zwiększanie sprzedaży oraz personalizowanie procesu zakupowego czy bardzo ceniona przez współczesnych klientów, szybka i precyzyjna obsługa klienta.

AI Chatbot do -branze (e-commerce, beauty, hotel, nieruchomości)
E-commerce – kobieta z koszykiem

Chatbot do e-commerce

Chatbot do e-commerce

Sklep intenetowy, to miejsce, w którym czas obsługi oraz możliwość powrotu do klienta są szczególnie ważne. Jeśli nasz klient nie otrzyma odpowiedzi na swoje pytania, a jego wątpliwości nie zostaną rozwiane w zadowalającym go czasie, to skorzysta z serwisu naszej konkurencji, która już zoptymalizowała ten proces.

Czytaj więcej

Chatbot do hotelu

Chatbot do hotelu

W procesie pozyskiwania gości hotelowych najważniejsze jest, aby doznali oni pozytywnych emocji i wrócili do naszego hotelu jeszcze nie jeden raz. Często, aby doszło do samego pobytu, goście potrzebują, a wręcz oczekują pomocy w kwestiach dojazdu, zlokalizowania atrakcji w okolicy czy informacji o możliwości skorzystania z usług takich jak spa, masaż czy restauracja, znajdujących się na terenie obiektu. 

Co ważne podczas całego pobytu w hotelu Chatbot będzie wirtualnym opiekunem gości i może generować im specjalne kupony zniżkowe, aby jeszcze bardziej zachęcić naszych klientów do skorzystania z oferty.

Czytaj więcej

Hotel – recepcjonistka
Nieruchomości – para trzymająca się za ręce

Chatbot do nieruchomości

Chatbot do nieruchomości

Potencjalni klienci w branży nieruchomości często przeglądają rynek ofert późnym wieczorem, co potencjalnie uniemożliwia im kontakt z agentem nieruchomości, dlatego szukają informacji na własną rękę, co często jest równoznaczne z odwiedzeniem serwisu konkurencji.

Bardzo często również boją się skontaktować z agentem nieruchomości, ponieważ myślą, że po kontakcie zobligowani są do obejrzenia danego mieszkania i określenia czy są zainteresowani, podczas kiedy oni sami jeszcze tego nie wiedzą. Ponadto klienci również często sprawdzają możliwości finansowania, co znowu przerywa proces zakupowy.

Czytaj więcej

Pełna lista funkcjonalności

Powyższa lista prezentuje najczęściej wykorzystywane funkcjonalności Chatbota w sklepie internetowym. Każde wdrożenie może posiadać ich dowolną ilość.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

Chatboty sprawdzają się w każdej branży, gdzie klienci wymagają natychmiastowej i spersonalizowanej odpowiedzi 24 na dobę. Przykładowymi branżami mogą być sklep internetowy, hotel, nieruchomości, strefa beauty (kosmetyczka, basen, fryzjer), wydarzenia, motoryzacja, administracja publiczna, rozrywka, rekrutacja i wiele innych.

Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki firma zamawiająca nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe. 

Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa

Termin „ilość użytkowników Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każdego użytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020. Listę użytkowników można edytować.

Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.

Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.

Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.

Wciąż masz wątpliwości?

Podczas rozmowy z naszym doradcą dowiesz się jak pozyskiwać więcej klientów z Facebook Messenger'a bez dodatkowych kosztów reklamy
Legenic