Marketing

Marketing

Marketing

Jest szeregiem działań, w wyniku których potrzeby klienta zostają rozpoznane i zaspokojone, co wiąże się ze zwiększeniem sprzedaży dóbr i usług.
Przygotowujemy plany marketingowe nakierowane na generowanie sprzedaży oraz kompleksowo zajmujemy się ich realizacją.
Celem naszej pracy jest zapewnienie Twojemu biznesowi stałego napływu klientów.
egenic-facebook-sharing-logo

Potrzebujesz indywidualnej oferty?

Podczas rozmowy pomożemy Ci wybrać pakiet dopasowany do Twoich indywidualnych wymagań!

Myślisz, że #chatbotysąfajne?
Zapisz się na nasz newsletter!

Zgadzam się na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych (imienia, adresu e-mail) przez Legenic z siedzibą przy ul. Chopina 8/8 (NIP: 7133109892 , REGON: 387081406 ) w celu otrzymywania informacji handlowych oraz newslettera. Więcej informacji znajduje się w Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

Dzięki wykorzystaniu serwisu społecznościowego Facebook niemal każda osoba, która wchodzi w interakcję z Chatbotem (Wirtualnym Asystentem) jest zidentyfikowana, co pozwala na powrót do użytkowników kanałem, który użytkownicy najczęściej wykorzystują. To daje nam wysoką skuteczność dostarczania i klikalności w wysyłany kontent.

Jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę z potencjalnymi klientami w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, która jest dostępna w serwisie Facebook oraz na stronie www.
Komunikacja może odbywać się na 2 sposoby: z wykorzystaniem przycisków, które podaje Chatbot lub poprzez ręczne wpisanie pytania. Dzięki zastosowaniu Sztucznej Inteligencji (SI/AI), Chatbot rozumie intencje i udziela odpowiedzi według zdefiniowanych specyficznych reguł biznesowych.

Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki hotel zamawiający nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe. 

Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa

Termin „ilość użytkownkików Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każedego uzytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020.

Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.

Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.

Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.

Nadal masz wątpliwości? Pozwól nam je rozwiać!

Podczas rozmowy z naszym doradcą dowiesz się jak pozyskiwać więcej klientów z Facebook Messenger'a, Google'a i o wiele więcej.
Legenic