Dlaczego warto..?​

Dlaczego warto..?​

Dlaczego warto..?​

Chatboty codziennie automatyzują i optymalizują pracę wielu pracowników, dając klientom wygodę działań i umożliwiając im samoobsługę w przypadku najczęściej powtarzających się procesów czy zadań. Robią to natychmiast przez 24/7 bez przerwy.
Dodatkowo są precyzyjne, zwiększają sprzedaż, są zawsze na wyciągnięcie kciuka, a na dodatek redukują koszty.​

Dlaczego warto – lista
Dlaczego warto – Automatyzacja

Automatyzacja (obsługi klienta)​

Automatyzacja procesu obsługi klienta wymuszana jest przez konsumentów, którzy oczekują natychmiastowego rozwiązania ich problemów i wątpliwości bez względu na porę. Automatyzacja pozwala użytkownikom na dostęp do aktualnych informacji, statusów, dostępności produktów, czy nawet realizowanie procesów reklamacji lub zgłoszenia szkody w 100% samodzielnie bez konieczności czekania na konsultanta przez całą dobę. Efektem jest zmniejszenie udziału infolinii nawet o 37%, jednocześnie zwiększając dostępność dla Twoich klientów. Ponadto zgodnie z raportem Chatbot Market – Growth, Trends, and Forecast (2020 – 2025), aż 69% użytkowników preferuje kontakt z Chatbotem ze względy na szybką i precyzyjną odpowiedź, dlatego nie zwlekaj z decyzją na ruch konkurencji.

Optymalizacja procesów i zasobów​

Jednym z najważniejszych cyklicznych etapów budowania, czy rozwoju każdej organizacji jest optymalizacja. Pomaga ona w odpowiednim zarządzaniu zasobami. Ilość jednocześnie wykonywanych procesów przez jednego pracownika jest ograniczona, dlatego do pracowników przekazuj tylko te zadania, które nie mogą zostać obsłużone przez automatycznie, żeby nie generować niepotrzebnych kosztów. Dzięki zastosowaniu inteligentnej automatyzacji takiej, jak Chatbot uda Ci się zoptymalizować procesy zarządzania pracownikami, ponieważ Chatbot może pracować na pierwszej linii kontaktu i zajmować się powtarzalnymi procesami, a jedynie te niepowtarzalne będą delegowane do pracowników. W efekcie zaoszczędzony czas, pracownicy mogą poświęcić na bardziej kreatywne zadania, które przyczynią się do zwiększenia przychodów i rentowności przedsiębiorstwa.

Dowiedz się, jak Chatbot może zoptymalizować procesy u Ciebie w firmie.
Dlaczego warto – Optymalizacja
Dlaczego warto – Automatyzacja

Oszczędność

Oszczędności wynikające z automatyzacji i optymalizacji procesów rozkładają się na kilku płaszczyznach. W pierwszej kolejności są to koszty narzędzi i pracy ludzkiej (mówimy tutaj o kosztach rekrutowania, szkolenia, badaniach, rotacji pracowników, licencji oprogramowania wymaganych do korzystania z systemów czy nawet koszcie budowania baz klientów).
Po drugie oszczędzasz też, dzięki mniejszemu nakładowi środków na pozyskanie nowych klientów, którzy jeśli się nimi zaopiekujesz, zwiększają wartość koszyka zakupowego. A czy wiesz, jakie oszczędności może przynieść Tobie?

Wygoda​

W czasach, kiedy połowa polaków korzysta z mediów społecznościowych, spędzając codziennie średnio 1h 45min na Facebooku, a 97% z nich używa do tego telefonu komórkowego, ważne jest, żeby klient miał bardzo łatwy i wygodny dostęp do rozmów z Twoją marką. Wszystkie pytania, odpowiedzi, pomoc w zakupach (inspiracje, doradztwo, promocje, przeceny, wyprzedaże), monitorowanie zakupów, wysyłki, czy nawet płatności dzięki usłudze Facebook Pay muszą być w zasięgu kciuka. Tak, jak ten przycisk do umówienia naszego spotkania.
Dlaczego warto – Wygoda
Dlaczego warto – Precyzyjność

Precyzyjność działań

Odpowiednio zaprojektowane i stworzone Chatboty zbierają ogrom danych o swoich rozmówcach, co możesz wykorzystać podczas rozmowy, późniejszego powrotu do rozmówcy czy nawet odpowiedniego targetowania reklam pod konkretne osoby.
Dzieje się tak dzięki wykorzystaniu portali społecznościowych, takich jak Facebook, które identyfikują użytkowników i przechowywać ich dane. Po tym, jak klient wejdzie w interakcję z Twoją firmą, Ty będziesz mógł wracać do niego z promocjami i nowościami dopasowanym do jego prawdziwych potrzeb i zainteresowań. Można to robić na 2 sposoby – płatny i bezpłatny, osiągają przy tym niemal 100% otwieralności i średnio aż 56% klikalności w materiały, które im podsyłasz.

Chcesz zobaczyć, jak to działa?

Zwiększenie sprzedaży​

Dopinanie sprzedaży, cross-selling, upselling, asysta, przypominanie o niedokończonych procesach, ratowanie koszyków zakupowych*, pomoc w doborze oferty. To jedynie kilka składowych, które wpływają na zwiększenie wartości koszyka. Kolejnym aspektem jest sama oferta, którą Chatbot jest w stanie odpowiednio dobrać Twoim klientom na podstawie odpowiedzi na kilka pytań.

Sprawdź, jak jeszcze możemy zwiększyć Twoją sprzedaż dzięki kolejnemu kanałowi kontaktu.
Dlaczego warto – Wykres sprzedaży

Pełna lista branż​

Powyższa lista prezentuje największe zalety Chatbota.
Ilość benefitów płynących ze wdrożenia jest zależna od funkcjonalności rozwiązania.

Myślisz, że #chatbotysąfajne?
Zapisz się na nasz newsletter!

Zgadzam się na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych (imienia, adresu e-mail) przez Legenic z siedzibą przy ul. Chopina 8/8 (NIP: 7133109892 , REGON: 387081406 ) w celu otrzymywania informacji handlowych oraz newslettera. Więcej informacji znajduje się w Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

Dzięki wykorzystaniu serwisu społecznościowego Facebook niemal każda osoba, która wchodzi w interakcję z Chatbotem (Wirtualnym Asystentem) jest zidentyfikowana, co pozwala na powrót do użytkowników kanałem, który użytkownicy najczęściej wykorzystują. To daje nam wysoką skuteczność dostarczania i klikalności w wysyłany kontent.

Jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę z potencjalnymi klientami w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, która jest dostępna w serwisie Facebook oraz na stronie www.
Komunikacja może odbywać się na 2 sposoby: z wykorzystaniem przycisków, które podaje Chatbot lub poprzez ręczne wpisanie pytania. Dzięki zastosowaniu Sztucznej Inteligencji (SI/AI), Chatbot rozumie intencje i udziela odpowiedzi według zdefiniowanych specyficznych reguł biznesowych.

Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki hotel zamawiający nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe. 

Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa

Termin „ilość użytkownkików Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każedego uzytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020.

Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.

Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.

Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.

Wciąż masz wątpliwości?

Podczas rozmowy z naszym doradcą dowiesz się jak pozyskiwać więcej klientów z Facebook Messenger'a bez dodatkowych kosztów reklamy
Legenic