Chatboty codziennie automatyzują i optymalizują pracę wielu pracowników, dając klientom wygodę działań i umożliwiając im samoobsługę w przypadku najczęściej powtarzających się procesów czy zadań. Robią to natychmiast przez 24/7 bez przerwy.
Dodatkowo są precyzyjne, zwiększają sprzedaż, są zawsze na wyciągnięcie kciuka, a na dodatek redukują koszty.
Odpowiednio zaprojektowane i stworzone Chatboty zbierają ogrom danych o swoich rozmówcach, co możesz wykorzystać podczas rozmowy, późniejszego powrotu do rozmówcy czy nawet odpowiedniego targetowania reklam pod konkretne osoby.
Dzieje się tak dzięki wykorzystaniu portali społecznościowych, takich jak Facebook, które identyfikują użytkowników i przechowywać ich dane. Po tym, jak klient wejdzie w interakcję z Twoją firmą, Ty będziesz mógł wracać do niego z promocjami i nowościami dopasowanym do jego prawdziwych potrzeb i zainteresowań. Można to robić na 2 sposoby – płatny i bezpłatny, osiągają przy tym niemal 100% otwieralności i średnio aż 56% klikalności w materiały, które im podsyłasz.
Chcesz zobaczyć, jak to działa?
Dzięki wykorzystaniu serwisu społecznościowego Facebook niemal każda osoba, która wchodzi w interakcję z Chatbotem (Wirtualnym Asystentem) jest zidentyfikowana, co pozwala na powrót do użytkowników kanałem, który użytkownicy najczęściej wykorzystują. To daje nam wysoką skuteczność dostarczania i klikalności w wysyłany kontent.
Jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę z potencjalnymi klientami w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, która jest dostępna w serwisie Facebook oraz na stronie www.
Komunikacja może odbywać się na 2 sposoby: z wykorzystaniem przycisków, które podaje Chatbot lub poprzez ręczne wpisanie pytania. Dzięki zastosowaniu Sztucznej Inteligencji (SI/AI), Chatbot rozumie intencje i udziela odpowiedzi według zdefiniowanych specyficznych reguł biznesowych.
Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki hotel zamawiający nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe.
Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa
Termin „ilość użytkownkików Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każedego uzytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020.
Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.
Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.
Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.
Zapisując się, wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania informacji handlowych oraz newslettera. Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności.