Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) od Google sprawia, że AI Chatbot do E-commerce świetnie radzi sobie z rozpoznawaniem i rozumieniem języka naturalnego. AI daje ogromną elastyczność i możliwości dzięki szerokiemu spektrum funkcjonalności oraz zadań.
Sentyment komentarzy jest ważny dla każdej, nawet największej firmy, ponieważ pokazuje prawdziwe problemy jej klientów. Monitorowanie komentarzy pod postami w serwisie Facebook pozwala reagować na negatywne opinie i wpływać na pozytywne doświadczenie użytkowników, a nawet konwertować ich w klientów.
Przypominanie o wystawieniu opinii o firmie/produkcie wpływa na budowanie pozycji eksperta, zwiększenie konkurencyjności oraz generowaniu zasięgu widoczności firmy w Social Mediach, oraz wyszukiwarce Google.
Podczas rozmowy Chatbot automatycznie pomaga rozwiązać nasz problem, a jednocześnie zbiera dane i zapisuje nas do listy swoich kontaktów, do której może dowolnie wysyłać wiadomości (płatne oraz bezpłatne, w zależności od konfiguracji).
Odpowiednia konfiguracja systemu pozwala na automatyczną, natychmiastową reakcję na komentarze zawierające intencje zakupowe. Pozwala to na zlokalizowanie potencjalnych klientów, wykonaniu interakcji w czasie, kiedy są oni gotowi na zakup.
Odpowiedź na najczęstsze pytania, które zajmują nawet do 65% wszystkich spraw w Działach Obsługi Klienta. Dzięki temu już na początku swojej przygody z naszą firmą klient otrzymuje natychmiastową odpowiedź na swoje pytanie. Nie zatrzymuje się -> nie zastanawia -> nie przerywa procesu zakupowego.
Chatbot na podstawie odpowiedzi na kilka pytań jest w stanie pomóc dobrać usługę, produkt lub grupę produktów. Ilość pytań jest zależna od procesu oraz produktu. Odpowiedziami Chatbota mogą być promowane produkty lub kategorie, którymi można w łatwy sposób zarządzać.
Umożliwiając dostęp do najważniejszych informacji nowym, dodatkowym kanałem kontaktu, budujemy wiarygodność naszego serwisu i naszej marki. Odbywa się tak, ponieważ potencjalny klient wie, że zawsze w przypadku problemów, może liczyć na natychmiastową informację zwrotną na swoje pytanie, bez względu na porę dnia, obłożenie Biura Obsługo Klienta czy sytuację epidemiologiczną panującą za oknem.
Konfiguracja systemu pozwala monitorować postęp procesu, dzięki czemu jesteśmy w stanie w łatwy sposób sprawdzić, na którym etapie użytkownicy najczęściej przerywają i wychodzą z procesu, aby po ustalonym czasie wrócić przypomnieniem. W ten sposób Chatboty redukują ilość porzuconych i przerwanych rejestracji, rezerwacji, ankiet i procesów zakupowych.
Interaktywne ankiety, to wielowymiarowe rozbudowane formularze, które potrafią realizować wiele ścieżek w zależności od potrzeb ankieterów i/lub odpowiedzi ankietowanych.
System posiada rozbudowane zaplecze raportowe i statystyczne, które ponadto można zmodyfikować w celu uzyskania dodatkowych danych. Raporty cykliczne mogą być przesyłane automatycznie SMS lub wiadomością e-mail.
Podczas rozmowy z Chatbotem istnieje możliwość wyszukiwania danych z plików czy arkuszy Google Sheets lub wydarzeń w kalendarzu.
Po integracji z API Chatbot będzie umieć podać status procesu realizacji zamówienia oraz wysyłki.
Klienci często dzwonią na infolinię, aby sprawdzić, na jakim etapie obecnie jest ich reklamacja. Ważne jest, aby w pełni zautomatyzować ten proces i przenieść go poza infolinię. W tym czasie pracownicy mogą skupić się na bardziej kreatywnych zadaniach.
Chatbot jest w stanie w 100% samodzielnie zrealizować proces przyjmowania reklamacji, zbierając wymagane dane oraz media (zdjęcia, nagrania, opis usterki) i zapisać zgłoszenie w systemie CRM lub wysyłać je e-mailem czy zapisać w pliku excel.
Informacja o dostępności produktu, którego aktualnie nie ma na stanie, ale jeśli to się zmieni, to użytkownik zostanie o tym poinformowany.
Lokalizacja sklepu w okolicy i wyznaczenie do niego trasy może być szczególnie przydatna, jeśli użytkownik chciałby natychmiast dokonać zakupu lub przymierzyć oglądane rzeczy.
Podczas rozmowy Chatbot przyjmie zamówienie, które i utworzy zgłoszenie lub poinformuje pracowników sklepu mailowo, SMS'owo czy w systemie CRM, aby na odpowiednią godzinę przygotować paczkę do odbioru.
Chatboty świetnie nadają się do prowadzenia różnego rodzaju quizów, zabaw oraz konkursów. Mogą obsługiwać niezliczoną ilość użytkowników w jednym czasie z taką samą skutecznością. Dodatkowo budują listę osób, z którymi weszli w interakcje, dzięki czemu można łatwo wrócić do nich z ofertą.
Ważne jest, aby mimo automatyzacji z użyciem Chatbota i wykorzystaniu sztucznej inteligenci (AI), w przypadku kiedy zajdzie taka potrzeba, pozwolić użytkownikom na interakcję z żywym człowiekiem na przykład przez kanał Live Chat. Możliwość wykorzystania kanału Messenger lub zewnętrznego oprogramowania Live Chat.
System pozwala na prowadzanie wieloetapowej weryfikacji, aby uwierzytelnić użytkownika i przekazać mu jedynie dane, do których może mieć dostęp.
Chatbot umożliwi użytkownikowi dokonać rezerwacji stolika, wizyty, spotkania czy prezentacji z potencjalnym klientem. O którym może przed spotkaniem przypomnieć.
Chatbot umożliwi użytkownikowi dokonać rezerwacji stolika, wizyty, spotkania czy prezentacji z potencjalnym klientem. O którym może przed spotkaniem przypomnieć.
Po dokonaniu rezerwacji Chatbot może mieć możliwość przypomnienia o nim wybranym kanałem kontaktu (SMS, Messenger, e-mail) z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.
Generowanie, wysyłanie i pobieranie faktur jest możliwe po uprzedniej weryfikacji użytkownika.
Możliwość monitorowania, czy po przejściu z Messenger'a do sklepu internetowego transakcja została sfinalizowana. Ważne: funkcjonalność dostępna jedynie dla platformy Shopify.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) od Google sprawia, że AI Chatbot do E-commerce świetnie radzi sobie z rozpoznawaniem i rozumieniem języka naturalnego. AI daje ogromną elastyczność i możliwości dzięki szerokiemu spektrum funkcjonalności oraz zadań.
Sentyment komentarzy jest ważny dla każdej, nawet największej firmy, ponieważ pokazuje prawdziwe problemy jej klientów. Monitorowanie komentarzy pod postami w serwisie Facebook pozwala reagować na negatywne opinie i wpływać na pozytywne doświadczenie użytkowników, a nawet konwertować ich w klientów.
Przypominanie o wystawieniu opinii o firmie/produkcie wpływa na budowanie pozycji eksperta, zwiększenie konkurencyjności oraz generowaniu zasięgu widoczności firmy w Social Mediach, oraz wyszukiwarce Google.
Podczas rozmowy Chatbot automatycznie pomaga rozwiązać nasz problem, a jednocześnie zbiera dane i zapisuje nas do listy swoich kontaktów, do której może dowolnie wysyłać wiadomości (płatne oraz bezpłatne, w zależności od konfiguracji).
Odpowiednia konfiguracja systemu pozwala na automatyczną, natychmiastową reakcję na komentarze zawierające intencje zakupowe. Pozwala to na zlokalizowanie potencjalnych klientów, wykonaniu interakcji w czasie, kiedy są oni gotowi na zakup.
Odpowiedź na najczęstsze pytania, które zajmują nawet do 65% wszystkich spraw w Działach Obsługi Klienta. Dzięki temu już na początku swojej przygody z naszą firmą klient otrzymuje natychmiastową odpowiedź na swoje pytanie. Nie zatrzymuje się -> nie zastanawia -> nie przerywa procesu zakupowego.
Chatbot na podstawie odpowiedzi na kilka pytań jest w stanie pomóc dobrać usługę, produkt lub grupę produktów. Ilość pytań jest zależna od procesu oraz produktu. Odpowiedziami Chatbota mogą być promowane produkty lub kategorie, którymi można w łatwy sposób zarządzać.
Umożliwiając dostęp do najważniejszych informacji nowym, dodatkowym kanałem kontaktu, budujemy wiarygodność naszego serwisu i naszej marki. Odbywa się tak, ponieważ potencjalny klient wie, że zawsze w przypadku problemów, może liczyć na natychmiastową informację zwrotną na swoje pytanie, bez względu na porę dnia, obłożenie Biura Obsługo Klienta czy sytuację epidemiologiczną panującą za oknem.
Konfiguracja systemu pozwala monitorować postęp procesu, dzięki czemu jesteśmy w stanie w łatwy sposób sprawdzić, na którym etapie użytkownicy najczęściej przerywają i wychodzą z procesu, aby po ustalonym czasie wrócić przypomnieniem. W ten sposób Chatboty redukują ilość porzuconych i przerwanych rejestracji, rezerwacji, ankiet i procesów zakupowych.
Interaktywne ankiety, to wielowymiarowe rozbudowane formularze, które potrafią realizować wiele ścieżek w zależności od potrzeb ankieterów i/lub odpowiedzi ankietowanych.
System posiada rozbudowane zaplecze raportowe i statystyczne, które ponadto można zmodyfikować w celu uzyskania dodatkowych danych. Raporty cykliczne mogą być przesyłane automatycznie SMS lub wiadomością e-mail.
Podczas rozmowy z Chatbotem istnieje możliwość wyszukiwania danych z plików czy arkuszy Google Sheets lub wydarzeń w kalendarzu.
Po integracji z API Chatbot będzie umieć podać status procesu realizacji zamówienia oraz wysyłki.
Klienci często dzwonią na infolinię, aby sprawdzić, na jakim etapie obecnie jest ich reklamacja. Ważne jest, aby w pełni zautomatyzować ten proces i przenieść go poza infolinię. W tym czasie pracownicy mogą skupić się na bardziej kreatywnych zadaniach.
Chatbot jest w stanie w 100% samodzielnie zrealizować proces przyjmowania reklamacji, zbierając wymagane dane oraz media (zdjęcia, nagrania, opis usterki) i zapisać zgłoszenie w systemie CRM lub wysyłać je e-mailem czy zapisać w pliku excel.
Informacja o dostępności produktu, którego aktualnie nie ma na stanie, ale jeśli to się zmieni, to użytkownik zostanie o tym poinformowany.
Lokalizacja sklepu w okolicy i wyznaczenie do niego trasy może być szczególnie przydatna, jeśli użytkownik chciałby natychmiast dokonać zakupu lub przymierzyć oglądane rzeczy.
Podczas rozmowy Chatbot przyjmie zamówienie, które i utworzy zgłoszenie lub poinformuje pracowników sklepu mailowo, SMS'owo czy w systemie CRM, aby na odpowiednią godzinę przygotować paczkę do odbioru.
Chatboty świetnie nadają się do prowadzenia różnego rodzaju quizów, zabaw oraz konkursów. Mogą obsługiwać niezliczoną ilość użytkowników w jednym czasie z taką samą skutecznością. Dodatkowo budują listę osób, z którymi weszli w interakcje, dzięki czemu można łatwo wrócić do nich z ofertą.
Ważne jest, aby mimo automatyzacji z użyciem Chatbota i wykorzystaniu sztucznej inteligenci (AI), w przypadku kiedy zajdzie taka potrzeba, pozwolić użytkownikom na interakcję z żywym człowiekiem na przykład przez kanał Live Chat. Możliwość wykorzystania kanału Messenger lub zewnętrznego oprogramowania Live Chat.
System pozwala na prowadzanie wieloetapowej weryfikacji, aby uwierzytelnić użytkownika i przekazać mu jedynie dane, do których może mieć dostęp.
Chatbot umożliwi użytkownikowi dokonać rezerwacji stolika, wizyty, spotkania czy prezentacji z potencjalnym klientem. O którym może przed spotkaniem przypomnieć.
Chatbot umożliwi użytkownikowi dokonać rezerwacji stolika, wizyty, spotkania czy prezentacji z potencjalnym klientem. O którym może przed spotkaniem przypomnieć.
Po dokonaniu rezerwacji Chatbot może mieć możliwość przypomnienia o nim wybranym kanałem kontaktu (SMS, Messenger, e-mail) z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.
Generowanie, wysyłanie i pobieranie faktur jest możliwe po uprzedniej weryfikacji użytkownika.
Możliwość monitorowania, czy po przejściu z Messenger'a do sklepu internetowego transakcja została sfinalizowana. Ważne: funkcjonalność dostępna jedynie dla platformy Shopify.
Takim sposobem przygotowaliśmy listę gotowych Chatbotów:
– Chatbot do sklepu internetowego (Chatbot dla e-commerce),
– Chatbot dla hoteli
– Chatbot dla nieruchomości,
– Chatbot dla branży beauty (zdrowie i uroda),
– Chatbot dla branży rekrutacyjnej (Chabot do rekrutacji),
– Chatbot do Obsługi Klienta,
– Chatbot Rozrywkowy (Chatbot Konkursowy),
– Chatbot Eventowy,
– Chatbot dla Administracji Publicznej,
– Chatbot usługowy (Chatbot dla restauracji, Chatbot dla Fryzjera, Chatbot dla Kosmetyczki),
– Chatbot branży Moto (Chatbot Motoryzacyjny)
Dzięki wykorzystaniu serwisu społecznościowego Facebook niemal każda osoba, która wchodzi w interakcję z Chatbotem (Wirtualnym Asystentem) jest zidentyfikowana, co pozwala na powrót do użytkowników kanałem, który użytkownicy najczęściej wykorzystują. To daje nam wysoką skuteczność dostarczania i klikalności w wysyłany kontent.
Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki firma zamawiająca nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe.
Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa
Termin „ilość użytkownkików Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każedego uzytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020.
Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.
Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.
Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.
Nie ma ograniczeń w postaci maksymalnej liczby funkcjonalności, które może posiadać Chatbot.
Zapisując się, wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania informacji handlowych oraz newslettera. Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności.