Chatbot do..

Hotelu​

Hotelu​

Chatbot do..

Hotelu​

W procesie pozyskiwania gości hotelowych najważniejsze jest, aby doznali oni pozytywnych emocji i wrócili do naszego hotelu jeszcze nie jeden raz. Często, aby doszło do samego pobytu, goście potrzebują, a wręcz oczekują pomocy w kwestiach dojazdu, zlokalizowania atrakcji w okolicy czy informacji o możliwości skorzystania z usług takich jak spa, masaż czy restauracja, znajdujących się na terenie obiektu. 
Co ważne podczas całego pobytu w hotelu Chatbot będzie wirtualnym opiekunem gości i może generować im specjalne kupony zniżkowe, aby jeszcze bardziej zachęcić naszych klientów do skorzystania z oferty.
Hotel – recepcjonistka

Pełna lista funkcjonalności

Powyższa lista prezentuje najczęściej wykorzystywane funkcjonalności Chatbota w sklepie internetowym.
Każde wdrożenie może posiadać ich dowolną ilość.

WYBIERZ PLAN, KTÓRY NAJLEPIEJ SPEŁNIA TWOJE OCZEKIWANIA

WYBIERZ PLAN, KTÓRY NAJLEPIEJ SPEŁNIA TWOJE OCZEKIWANIA

Cena wdrożenia zależy od wielu czynników i jest wyliczana indywidualnie na podstawie wybranych funkcjonalności i integracji Chatbota.
Wartość abonamentu uwarunkowana jest ilością użytkowników oraz ilością interakcji. Jeśli Twoje potrzeby wzrosną podczas korzystania z usługi, pomożemy Ci wybrać indywidualny plan spełniający Twoje oczekiwania oraz aktualne potrzeby.

Potrzebujesz indywidualnej oferty?

Podczas rozmowy pomożemy Ci wybrać pakiet dopasowany do Twoich indywidualnych wymagań!

Myślisz, że #chatbotysąfajne?
Zapisz się na nasz newsletter!

Zgadzam się na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych (imienia, adresu e-mail) przez Legenic z siedzibą przy ul. Chopina 8/8 (NIP: 7133109892 , REGON: 387081406 ) w celu otrzymywania informacji handlowych oraz newslettera. Więcej informacji znajduje się w Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

Dzięki wykorzystaniu serwisu społecznościowego Facebook niemal każda osoba, która wchodzi w interakcję z Chatbotem (Wirtualnym Asystentem) jest zidentyfikowana, co pozwala na powrót do użytkowników kanałem, który użytkownicy najczęściej wykorzystują. To daje nam wysoką skuteczność dostarczania i klikalności w wysyłany kontent.

Jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę z gośćmi hotelowymi w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, która jest dostępna w serwisie Facebook oraz na stronie www.
Komunikacja może odbywać się na 2 sposoby: z wykorzystaniem przycisków, które podaje Chatbot lub poprzez ręczne wpisanie pytania. Dzięki zastosowaniu Sztucznej Inteligencji (SI/AI), Chatbot rozumie intencje i udziela odpowiedzi według zdefiniowanych specyficznych reguł biznesowych.

Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki hotel zamawiający nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe. 

Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa

Termin „ilość użytkownkików Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każedego uzytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020.

Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.

Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.

Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.

Nadal masz wątpliwości? Pozwól nam je rozwiać!

Podczas rozmowy z naszym doradcą dowiesz się jak pozyskiwać więcej klientów z Facebook Messenger'a bez dodatkowych kosztów reklamy
Legenic