pozwala monitorować nastroje oraz gotowość do zakupu osoby komentujące posty na profilu naszej marki w serwisie Facebook i reagować na negatywne opinie i wpływać na pozytywne doświadczenie użytkowników, a nawet konwertować ich w klientów.
Podczas rozmowy Chatbot automatycznie pomaga rozwiązać nasz problem, a jednocześnie zbiera dane i zapisuje nas do listy swoich kontaktów, do której może dowolnie wysyłać wiadomości (bezpłatne oraz płatne).
Wykorzystanie AI sprawia, że Chatbot świetnie radzi sobie z rozpoznawaniem i rozumieniem języka naturalnego. AI daje ogromną elastyczność i możliwości dzięki szerokiemu spektrum funkcjonalności oraz zadań.
Jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę użytkownikami w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, która jest dostępna w serwisie Facebook oraz na stronie www.
Komunikacja może odbywać się na 2 sposoby: z wykorzystaniem przycisków, które podaje Chatbot lub poprzez ręczne wpisanie pytania. Dzięki zastosowaniu Sztucznej Inteligencji (SI/AI), Chatbot rozumie intencje i udziela odpowiedzi według zdefiniowanych specyficznych reguł biznesowych.
Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki firma zamawiająca nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe.
Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa
Termin „ilość użytkownkików Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każedego uzytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020.
Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.
Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.
Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.
Tak, raz w miesiącu.
Zapisując się, wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania informacji handlowych oraz newslettera. Więcej informacji znajduje się w Polityce Prywatności.