Cennik

Chatbot na Facebook Messengerze​

WYBIERZ PLAN, KTÓRY NAJLEPIEJ SPEŁNIA TWOJE OCZEKIWANIA

WYBIERZ PLAN, KTÓRY NAJLEPIEJ SPEŁNIA TWOJE OCZEKIWANIA

Cena wdrożenia zależy od wielu czynników i jest wyliczana indywidualnie na podstawie wybranych funkcjonalności i integracji Chatbota.
Wartość abonamentu uwarunkowana jest ilością użytkowników oraz ilością interakcji. Jeśli Twoje potrzeby wzrosną podczas korzystania z usługi, pomożemy Ci wybrać indywidualny plan spełniający Twoje oczekiwania oraz aktualne potrzeby.

Potrzebujesz indywidualnej oferty?

Podczas rozmowy pomożemy Ci wybrać pakiet dopasowany do Twoich indywidualnych wymagań!

Chatbot to więcej niż tylko automat!

Chatboty w ostatnim czasie zyskują coraz większą popularność, a ilość ich użytkowników ciągle rośnie. Zgodnie z raportem "Chatbot Market - Growth, Trends, and Forecast (2020 - 2025)" aż 69% konsumentów preferuje Chatboty, ponieważ czas, w którym otrzymują odpowiedź, jest szybszy od pozostałych kanałów (Live Chat, infolinia, formularz). Dzieje się tak, ponieważ z momentem wykorzystania sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence) wkroczyły one na kolejny poziom automatyzacji.

Wykorzystanie AI sprawiło, że Chatbot świetnie radzą sobie z rozpoznawaniem i rozumieniem języka naturalnego. Daje to ogromną elastyczność i możliwości dzięki szerokiemu spektrum funkcjonalności oraz zadań.

Analiza sentymentu komentarzy

pozwala monitorować nastroje oraz gotowość do zakupu osoby komentujące posty na profilu naszej marki w serwisie Facebook i reagować na negatywne opinie i wpływać na pozytywne doświadczenie użytkowników, a nawet konwertować ich w klientów.

Generowanie leadów z rozmowy i komentarzy

Podczas rozmowy Chatbot automatycznie pomaga rozwiązać nasz problem, a jednocześnie zbiera dane i zapisuje nas do listy swoich kontaktów, do której może dowolnie wysyłać wiadomości (bezpłatne oraz płatne).

Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI)

Wykorzystanie AI sprawia, że Chatbot świetnie radzi sobie z rozpoznawaniem i rozumieniem języka naturalnego. AI daje ogromną elastyczność i możliwości dzięki szerokiemu spektrum funkcjonalności oraz zadań.

Pełna lista funkcjonalności

Powyższa lista prezentuje najczęściej wykorzystywane funkcjonalności Chatbota w sklepie internetowym.
Każde wdrożenie może posiadać ich dowolną ilość.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

Jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę użytkownikami w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger, która jest dostępna w serwisie Facebook oraz na stronie www.
Komunikacja może odbywać się na 2 sposoby: z wykorzystaniem przycisków, które podaje Chatbot lub poprzez ręczne wpisanie pytania. Dzięki zastosowaniu Sztucznej Inteligencji (SI/AI), Chatbot rozumie intencje i udziela odpowiedzi według zdefiniowanych specyficznych reguł biznesowych.

Chatbot jest udostępniony na platformie Facebook Messenger i dopóki firma zamawiająca nie udostępni instancji Chatbota poza serwisem Facebook, korzystanie z niego bez posiadania konta jest niemożliwe. 

Po udostępnieniu instancji w serwisie www firmy zamawiającej rozmowa z Chatbotem bez posiadania konta w serwisie Facebook staje się możliowa

Termin „ilość użytkownkików Chatbota” odnosi się do ilości osób, które wejdą w interakcję z danym botem. Chatbot zapisuje dane na temat każedego uzytkownika oraz umożliwia kontakt z nim bezpłatnie lub płatnie, na zasadach, które zostały zaktualizowane przez Facebook 4 marca 2020.

Termin „ilość interakcji” dotyczy integracji z aplikacjami zewnętrznymi i oznacza ilość wywołań poprzez API.

Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.

Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.

Nadal masz wątpliwości? Pozwól nam je rozwiać!

Podczas rozmowy z naszym doradcą dowiesz się jak pozyskiwać więcej klientów z Facebook Messenger'a bez dodatkowych kosztów reklamy
Legenic