Consulting

Consulting

Consulting

Wybór dostawcy Chatbota, Voicebota czy platformy Omnichannel, to nie tylko spotkania z dostawcami. Przede wszystkim, to audyt obecnych systemów i dokładne zdiagnozowanie problemów i potrzeb organizacji, a dopiero później wybór dostawcy, który je zaspokoi. Bez odpowiedniej wiedzy i znajomości dostępnych na rynku systemów, a w szczególności ich wad i zalet wybór dostawcy skutkuje większymi wydatkami, niż to planowano i problemem lub brakiem możliwości rozwoju oprogramowania w przyszłości.

Pomożemy Ci z: audytem obecnych systemów w firmie, wyborem formy automatyzacji, wyborem rodzaju, dostawcy, określeniem wymaganych integracji do prawidłowej pracy, wyliczaniem kosztów, opiniowanie kontrahentów.

Legenic Chatboty z charakterem Aneta Dziechciaruk i Serhiy Chubyk

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KLIENTÓW

Jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę w formie tekstowej z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem serwisu www, dedykowanej aplikacji mobilnej, aplikacji Facebook Messenger lub SMS.  
Komunikacja może odbywać się na 2 sposoby: z wykorzystaniem przycisków, które podaje Chatbot lub poprzez ręczne wJest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę w formie tekstowej z użytkownikami w czasie rzeczywistym. Całość rozmowy odbywa się w za pośrednictwem serwisu www, dedykowanej aplikacji mobilnej, aplikacji Facebook Messenger lub SMS.  pisanie pytania. Dzięki zastosowaniu Sztucznej Inteligencji (SI/AI), Chatbot rozumie intencje i udziela odpowiedzi według zdefiniowanych specyficznych reguł biznesowych.

Dzięki wykorzystaniu serwisu społecznościowego Facebook niemal każda osoba, która wchodzi w interakcję z Chatbotem (Wirtualnym Asystentem) jest zidentyfikowana, co pozwala na powrót do użytkowników kanałem, który użytkownicy najczęściej wykorzystują. To daje nam wysoką skuteczność dostarczania i klikalności w wysyłany kontent.

Voicebot jest to oprogramowanie, które prowadzi automatyczną rozmowę głosową z użytkownikami w czasie rzeczywistym. 

Analiza przedwdrożeniowa pozwala redukować koszty, czas i złożoność wdrożenia, dzięki odpowiednim zbadaniu potrzeb i możliwość rynkowych, a także wiedzy pracowników w zakresie wdrażanych rozwiązań.

Największą zaletą korzystania z usługi konsultacji zewnętrznych firm jest bezstronność oraz obiektywność analizy potrzeb i problemów przedsiębiorstwa. Dodatkowym aspektem jest wiedza o możliwościach i sposobach rozwiązania problemów przedsiębiorstwa w obrębie nie tylko jednego dostawcy i jego produktów, a całości rynku.

Największą zaletą takiego rozwiązania jest stały kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, oraz możliwość powrotu do nich z akcjami remarketingowymi. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest tańsza, bardziej wydajna, precyzyjniejsza i efektywna obsługa klienta.

Koszt utrzymania Bota to często niewielki ułamek budżetu, w porównaniu do utrzymania standardowego Call Center czy sprzedaży.
Koszt stworzenia kompletnego bota może wynosić od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Oczywiście może również poszybować znacznie wyżej, jeśli dodamy do niego bardziej zaawansowane elementy.

Nadal masz wątpliwości? Pozwól nam je rozwiać!

Podczas rozmowy z naszym doradcą dowiesz się jak pozyskiwać więcej klientów z Facebook Messenger'a, Google'a i o wiele więcej.
Legenic